سالگرد یک سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری

سالگرد 1 سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری

 هفت مرداد 1397

 یک سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)


یک سال است که  با مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) ،همراه شما هستیم.

 مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری رسالت خود را ترویج درست مشتری گرایی از طریق تولید محتوای تخصصی و بومی تعریف کرده بودیم، در این یکسال به این رسالت وفادار بودیم و دهها مطلب و وبینار آماده کردیم تا پاسخگوی نیازهای مخاطبان روزافزونمان باشند.

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری

از دیدگاه های شما بسیار بهره بردیم تا تصویری واقعی تر از مسائل شرکت ها بدست آوریم. تماس هایی که با ما گرفته شد، جلساتی که برگزار کردیم، به ما کمک زیادی کرد تا اطمینان پیدا کنیم که در مسیری درست هستیم.

جلساتی که در شرکت ها بودیم به ما نشان داد که نیاز به CRM ( سی آر ام ) وجود دارد، اما نباید فقط در خرید یک نرم افزار CRM  خلاصه شود و بسیاری از شرکت ها از این موضوع ضربه خورده بودند.

کمبود منابع انسانی متخصص را متوجه شدیم، استفاده از توان دانش CRM ( سی آر ام ) نیاز به کارشناسانی توانمند داشت ولی رشته های مختلف دانشگاهی با چنین نیازی تطابق نداشت و این مهم ما را به سمت آموزش های تخصصی سوق داد.

هر کار اصولی نیاز به همکاری، کار تیمی و سینرژی دارد، خوشحالیم که در این مسیر همکارانی لایق و تیمی قوی در حال شکل گیری است.

مثل هر کار آفرینی و راه اندازی شرکتی نوپا، ما هم با مشکلات زیادی روبرو هستیم و خواهیم بود، اما می دانیم که با جذب و حفظ  مخاطبانی فهیم و علاقمند مانند شما، بر این مشکلات غلبه خواهیم کرد.

هفت مرداد نود وشش را فراموش نمی کنیم که با هیچ! و داشتن ایده ای آغاز کردیم. و امروز که نگاه می کنیم تا چه حد این مسیر دشوار را ادامه داده ایم. در جایی که همه چیز بر اساس سرمایه مالی سنجیده می شود، سرمایه ما فکری و دانشی است و می خواهیم این سرمایه را انتقال دهیم، نشر دهیم و از این طریق افزایش دهیم.

برای سال جدید و پنج سال بعدمان برنامه های زیادی داریم تا مهمترین مرجع تخصصی دانش مدیریت ارتباط با مشتری باشیم. تا کسانی که می خواهند شرکتهایی داشته باشند مه ارزش محور باشد و بخواهند سود پایدار از طریق ارتباط بلندمدت با مشتری بدست آورند تمام نیازهای دانشی  خود را از طریق ما رفع کنند و خیالشان راحت باشد.

سال نود و هفت، برای مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری و همه ی سازمان ها با پیچیدگی های فراوانی آغاز شد، امیدواریم به سازمان ها با حفظ مشتریان شان کمک کنیم تا از این توفان به سلامت و قویتر برخیزند.

در سال دوم در مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری، شاهد افزایش محتواها، محصولات، آموزش ها و مشاوره های تخصصی ما خواهید بود و پویاتر خواهیم بود تا همراه شما باشیم. شاهد حضور بیشتر ما در فضاهای مجازی و حضوری خواهید بود.

حضورمان امسال اهمیت بیشتری دارد چرا که مشکلات سازمان ها به گونه ای دیگر شده است و توان فکری و هم آفرینی مشترک بیشتری نیاز دارند.

یک سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

یک سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

با حمایت شما به بقا و بالندگی دست خواهیم یافت ….مثل هر سازمان دیگری قطعاً مشتری آفرینی و وفادار کردن مشتری، وظیفه ی اصی ماست.

امیدواریم در سال جدید موثرتر باشیم….

در انتظار نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستیم …..

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

5/5 - (1 امتیاز)

۶ thoughts on “سالگرد یک سالگی مرکز مدیریت ارتباط با مشتری

  1. jalali میگوید:

    انشاالله در مسیر پیش رو، شاهد موفقیت ها و پیشرفت های قابل توجهی از گروه مدام باشیم و بتوانید گام های موثری جهت ارتقای دانش سی آر ام در بین سازمان ها و مخاطبین خود بردارید.

  2. فرشید عبدی میگوید:

    با سلام، ممنون از تمامی همراهان ما در طول این یکسال. شروع یک کار تخصصی که متناسب با فضای کاری سازمانهای ایرانی و برای توان افزایی آن ها باشد دشوار است ولی وقتی می بینیم موثر بوده، سختی کشیدن لذت بخش می شود. امیدوارم امسال هم در حوزه ی محتوا، محصولات و آموزش، پاسخ گوی نیازهای شما عزیزان باشیم و بتوانیم فرهنگ صحیح مشتری گرایی را ترویج کنیم.

  3. محدثه کلهر میگوید:

    سالروز تأسیس مرکز مدیریت ارتباط با مشتری را حضور یکایک مشتریان محترم و همکاران عزیز، صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده و
    امیدواریم در سالهای آتی همکاران و مشتریان گرامی ما را بیش از پیش همراهی نموده تا به موفقیت های روز افزون بیشتری دست یابیم.

  4. آزاد میگوید:

    از درگاه قادر متعال، برای همگی شما ، سلامتی و بهروزی و پیشرفت روزافزون و پیروزی‌های هرچه بزرگ‌تر آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید