بهترین نرم افزار CRM در سال 2018

بهترین نرم افزار CRM در سال 2018

بهترین نرم افزار CRM در سال 2018


به دنبال راهی بهتر برای مدیریت و رشد کسب و کار کوچک خود هستید؟

نرم افزار CRM می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند؟

این که آیا شما به دنبال یک راه حل نرم افزاری قوی هستید ؟

یک برنامه ساده برای کسب و کارهای کوچک و یا یک نسخه رایگان برای متناسب با بودجه خود، انتخاب نرم افزار CRM برای شما وجود دارد.

سازمان ها به دلایل مختلف از راه حل های نرم افزار CRM استفاده می کنند. در ابتدا، صنعت CRM عمدتا به فروش و روابط عمومی متمرکز بود و راهی برای ذخیره اطلاعات مشتری و پیگیری ارتباط با آن مشتریان ارائه می داد. امروزه راهکارهای CRM در زمینه های مختلف کسب و کار، از جمله مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی، تجزیه و تحلیل و ارتباطات، ، گسترش می یابد.

امروزه حتی کسب و کارهای کوچک می توانند در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سرمایه گذاری کنند، به دلیل بخش عمده ای از گسترش راه حل های SaaS مقرون به صرفه، که بدون هیچ مشکلی از یک پروژۀ پیاده سازی نرم افزاری بزرگ عمل می کنند. ساختارهای قیمت گذاری گسسته و رقابت های زیادی به این معنی است که SMB از CRM ها به راحتی استفاده می کند که روند مدیریت ارتباط با مشتری را بهینه سازی می کند، اما انتخاب بسیار زیاد می تواند غلبه داشته باشد. خوشبختانه، برای مقایسه و آزمایش محصولات CRM  را برای شما انجام دادیم.

اولین سوالی که باید از خود بپرسید چرا نرم افزار CRM نیاز داریم؟

در اینجا  به مجموعه ای از بهترین شرکت های نرم افزاری اشاره می کنیم تا بهترین نرم افزار CRM را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

Best Overall بهترین نرم افزار CRM در سال 2018

 Zoho CRM

شرکت Zoho   نرم افزار CRM خود را کاملا بطور آنلاین ارائه می‌دهد و یکی از حسن های خوبش قیمت پایین  در ارائه سرویس آن نسبت به  دیگر رقبای خود  و نحوه خرید لایسنس آن بصورت هر کاربر در ماه است.

Zoho CRM قابلیت‌های بسیار زیاد و خاصی ندارد اما بعضی از قابلیت‌های آن متفاوت و مخصوص خودش است که با خریداری آن، شما می‌‍توانید از آنها استفاده کنید و بیشتر در بخش فروش و بازاریابی می‌توان از نرم افزار استفاده کرد.

از قابلیت‌های آن می‌توان به ارتباط آن با شبکه‌های اجتماعی مانند توییترو فیس بوک، امکان اتصال به Outlook، امکان چت داخل نرم افزار، امکان تماس صوتی با مشتریان، Google AdWords ، امکان ایجاد SandBoxهای مختلف و … نام برد.

در نرم افزار Zoho CRM می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را  به صورت کامل ثبت کنید و با آنها از طریق ایمیل و تماس تلفنی در ارتباط باشید و برای آنها وظیفه یا ایونت ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید سطوح دسترسی‌های مختلفی را برای رکوردها و اطلاعات خود ایجاد و تعریف کنید و یا دسترسی را برای IPهای خاص ایجاد کنید.

داشبوردها و نمایش گزارشات در نمودارها نیز بخشی از Zoho CRM است که از طریق آن شما می‌توانید برای دیدن گزارش‌های روزانه ، هفتگی و ماهیانه خود استفاده کنید.

داخل Zoho CRM می‌توانید گزارش‌های سفارشی خود را بسازید و به آنها در قسمت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. برای این کار، کافی است از خود نرم افزار اقدام کنید و با آموزش‌های خود شرکت Zoho که ارائه داده است، گزارش خود را بسازید.

نسخه موبایل Zoho CRM نیز برای استفاده از آن بسیار ساده است، با ویژگی های بزرگ ساخته شده است.

Best for Small Business بهترین نرم افزار CRM در سال 2018

Salesforce

شرکت Salesforce در سال 1999 و در سانفرانسیسکو کالیفرنیا توسط Marc Benioff بنیانگذاری شد  است و یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در حوزه رایانش ابری (Cloud Computing) است که بیشتر به خاطر فعالیت خود در CRM معروف و شناحته شده است.

این شرکت فعالیت رسمی خود با نام CRM را از سال 2004 آغاز کرد و تاکنون مشتریان بسیاری در طبقه‌ بندی‌های مختلف CRM  را جذب کرده است.

نحوه ارائه CRM شرکت Salesforce به صورت ابری است و برای استفاده از آن باید از طریق سایت Salesforce.com اقدام به خرید کرد، یکی از قابلیت‌های CRM این شرکت همانطور که اشاره شد امکان دسترسی آن از طریق اینترنت است که به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا هر زمان و هرکجا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

برای تهیه این نرم‌افزار تنها از طریق خود سایت که بصورت آنلاین قابل دسترسی خواهد بود که برای شرکت‌هایی که می‌خواهند از روی اینترنت یا موبایل به نرم افزار خود دسترسی داشته باشند مناسب است. اما برای آن دسته از شرکت‌هایی که نمی‌خواهند اطلاعات مشتریانشان بیرون از شرکت ذخیره شود و یا دغدغه امنیت اطلاعات را دارند، گزینه خوبی نیست.

از آنجایی که این نرم ‌افزار بصورت آنلاین ارائه می‌شود، نیازی به نصب و یا داشتن سرور با سخت افزارهای خاص و گران قیمت نیست و همه این موارد توسط خود Salesforce تامین می‌شود و یک نرم ‌افزار تحت‌وب با ظاهر زیبا و رنگ آمیزی های کاربر پسند در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

بعضی از ویژگی هایی که Salesforce ارائه کرده است :

منبع : سایت  آرمانت

مدیریت مخاطبین

Salesforce  علاوه بر ذخیره سازی شماره تلفن ها، آدرس ها و سایر اطلاعات تماس، این نرم افزار سایر اطلاعات مهم را به منظور ایجاد یک دید 360 درجه از هر مشتری، ذخیره می کند. به عنوان مثال، هر یک از پروفایل های مشتری شامل اطلاعات حساس مانند تاریخ فعالیت، معاملاتی که بخشی از آن هستند، ارتباطات گذشته (و کدام فروش با آنها در ارتباط است) و اینکه در کدام مرحله از فروش، یادداشت های داخلی، و بحث ها می باشند. پروفایل ها همچنین به طور خودکار حساب های رسانه اجتماعی مخاطبین رو به لیست اضاف می کند  از جمله لینک دین، فیس بوک، توییتر و یوتیوب

تولید سرنخ :

مزایای سیستم تولید سرنخ Salesforce دو قسم است : در حالی که تمام ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل چشم اندازها به فرصت فروش را در اختیار شما قرار می دهد، اجازه می دهد تصمیم گیری های بازاریابی دقیقی را بگیرید. ابتدا، نرم افزار با ردیابی آنها، به منظور پیدا کردن این موضوع که از چه کمپین یا کانال های بازاریابی آمده اند، از جمله رسانه های اجتماعی، تصویر بزرگی از هر سرنخ به شما می دهد. این اجازه می دهد شما بفهمید تلاش های شما در بازاریابی کجاها جواب می دهد و کجا جواب نمی دهد، و همچنین اینکه کدام یک بیشترین تاثیر را بر روی چرخه فروش دارد. بعد، Salesforce بیشترین فعالیت های اخیر هر سرنخ و اطلاعات تماس را می گیرد و بعد از آن به طور خودکار برای پیگیری آنها را به فروش صحیح اختصاص می دهد.

مدیریت فرصت :

  Salesforce به شما اجازه می دهد به صورت کارآمد فرصت ها را مدیریت کنید و سریعا فروش ها را با ارزیابی معامله و ابزار ها ببندید. تنها با چند کلیک، می تواند فایل PDF دقیقی را بسازد که به طور خوکار داده های مربوط را ایجاد می کند – همانند اطلاعات مربوط به مشتری، مقادیر، قیمت گذاری، شرایط پرداخت، اطلاعات تحویل و بیشتر – و آن را از طریق پلت فرم  Salesforce مستقم به مشتری ایمیل می کند. این نرم افزار همچنین می تواند به شما ارزش هر معامله و مرحله کنونی هر معامله را نشان دهد، و همچنین پیگیری فعالیت ها و دریافت هشدار به عنوان پیشرفت حساب ها از طریق روند فروش انجام دهد.

پیش بینی :

 پیش بینی فروش را در زمان واقعی مدیریت کنید. فروشندگان می توانند به سرعت پیش بینی های فروش که شامل انواع اطلاعات از اهداف سهمیه ماهانه و دوره ای تا دسته ای، در آمد ، ارزش قرارداد و مشتریان می باشد را ایجاد کنند. شما و دیگر اعضای تیم بعد از آن می توانید همان طور که می بینید به فروش و رسیدن به اهداف کمک کرده، در زمان واقعی این پیش بینی ها را بررسی و تنظیم کنید.

گزارش ها:

 هدف Salesforce آسان کردن تولید و تجزیه و تحلیل گزارشات می باشد. ابزارهای گزارش کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که شامل نمودار زمان واقعی، نمودارها، و توانایی به ضفر رساندن در دسته بندی ها و کوچکترین جزئیات می باشد. همچنین گزارشات در داشبرد ظاهر می شوند بنابراین به محض ورود تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت می کنید.

همکاری:

 Salesforce به منظور کمک به فروشندگان و سایر اعضای کارکنان خود برای فروش بیشتر ابزارهای اجتماعی را ارائه می دهند. این پلت فرم شامل ویژگی هایی از جمله اخبار اجتماعی برای ایجاد فضای بحث باز و توانایی به اشتراک گذاری فایل ها، بینش ها، داده ها، منابع و سرنخ ها و بیشتر می باشد.

گزارش کار خودکار:

فروشندگان را از طریق فرآیند فروش با گردش کار خودکار، راهنمایی می کند، که آنها را از طریق مراحل مختلف هر معامله بدون نیاز به حضور شما انجام می دهد. می توانید به منظور سریع تر کردن روند، به طور خودکار وظایف را تعیین کنید، به درخواستها توصیه و پاسخ داده شود( از قبیل هزینه، تخفیف و سفارش دادن).

دسترسی به تلفن همراه:

 با برنامه تمام ویژگی تلفن همراه Salesforce به سی ار ام خود دسترسی داشته باشید. درست همانند نسخه دسکتاپ Salesforce، برنامه تلفن همراه نیز امکان دسترسی به داشبرد Salesforce را می دهد : اطلاعات تماس و پروفایل های اجتماعی، فروش و ابزارهای تولید سرنخ، فایل ها وبیشتر. این برنامه همچنین شامل قابلیت های همکاری می باشد، بنابراین می توانید تیم خود را در مورد وضعیت معامله به روز رسانی کنید و در هر کجا که هستید در صورت نیاز، کمک دریافت کنید.

 

Best for Very Small Businessبهترین نرم افزار CRM در سال 2018

HubSpot CRM

 

HubSpot یکی از بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک در سال 2018 شناخته شده است. برای پیمانکاران مستقل و صاحبان کسب و کارهای کوچک، این نرم افزار ورود آسان به دنیای راه حل های CRM را ارائه می دهد.

این نرم افزار در اصل یک ابزار مدیریت مارکتینگ و فروش است و از سه بخش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش تشکیل شده است.

نسخه رایگان HubSpot برای کسب و کارهای کوچک بسیار ضروری است، زیرا در بعضی موارد ممکن است قابلیت های کافی برای بهبود فرایندها و سازمان ها را به صفر برساند.

در مجموع می توان Hubspot را پلتفرمی جامع برای استارتاپ های نوپا، کسب دانست که کلیه امکانات مورد نیاز را ارائه می دهد.

HubSpot در حدود سال 2006 تاسیس شده است ، اما این شرکت اولین راه حل رایگان CRM خود را در سال 2014ارائه می دهد. HubSpot بر مجموعه ای از ابزارهای فروش و بازاریابی تمرکز دارد.

CRM رایگان را می توان با HubSpot’s Marketing Hub، Sales Hub و (به زودی) Customer Hub متصل کرد تا عملکرد سیستم را افزایش دهد و یک فروشگاه مجازی را برای همه ی امور بازاریابی و فروش مرتبط سازد.

البته، با اضافه کردن محصولات نرم افزاری بیشتر به اکوسیستم خود، قیمت افزایش می یابد، بنابراین اگر شما قصد ساخت یک راه حل کامل را که فراتر از CRM را دارید، مطمئن شوید که هزینه های مربوطه را می توانید پرداخت کنید

HubSpot عالی برای کسب و کارهای کوچک است ، زیرا نسخه رایگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژگی های شگفت آور قوی ارائه می دهد.

بسیاری از CRM ها یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهند، یا حتی یک سطح اشتراک رایگان، معمولا محدودیت ها و هشدارهای زیادی وجود دارد. آما HubSpot  را به طور کامل رایگان CRM، بدون تاریخ انقضا، برای کاربران نامحدود و تا یک میلیون تماس ارائه می دهد. همچنین یک پیکربندی عالی برای همگام سازی در Gmail و Outlook ایجاد شده است که باعث می شود ایمیل های موجود خود را با HubSpot ساده سازی کنید

 

بعضی از ویژگی هایی که HubSpot در نسخه رایگان ارائه کرده است :

CRM رایگان HubSpot همچنین شامل یک داشبورد کار (برای افزایش بهره وری و سازمان)، ورود خودکار فروش، مدیریت مخاطبین و سرب و مدیریت خط لوله فروش است. علاوه بر این، کتابخانه آنلاین راهنماهای یادگیری، ژنراتورهای قالب صورتحساب، ژنراتورهای امضای ایمیل و ژنراتورهای قالببندی بازاریابی، کاربران انگیزشی را با یک بوف کینگ از گزینه های عالی DIY، بدون نیاز به صرف هزینه برای توسعه و آموزش، ارائه می دهند.

داشبورد HubSpot این بخش به دو صورت رایگان و پولی وجود دارد که نسخۀ رایگان آن امکانات محدودتری دارد. نسبت به بودجۀ کسب وکار می توان از پلن های آن استفاده نمود

امکانات بی نظیری جهت تهیه و بهینه سازی محتوا، بازاریابی اتوماتیک، تست های A/B و تحلیل های آماری در آن تعبیه شده که تنها بخشی از امکانات موجود در پکیجهای این نرم افزار به شمار می رود؛ از جذب افراد به سمت برندتان تا ارائه خدمات به مشتریان تماماً با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

Best for Developersبهترین نرم افزار CRM در سال 2018

SugarCRM

 

SugarCRM انتخاب 2018 ما برای Best Startup CRM Software است فضای راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری را به خوبی بشناسید، چاره‌ای ندارید جز اینکه به SugarCRM هم سر بزنید.

این مجموعه که از سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است، راهکاری Open-source برای CRM ارائه می‌دهد و طی سال‌های گذشته از رشد چشم‌گیری هم برخوردار بوده است.

SugarCRM یک انتخاب بسیار عالی برای هر کسب و کار کوچک با نیاز به یک محصول CRM کاربر پسند است، به دلیل تمرکز بر محور توسعه دهنده و مجموعه ای از ویژگی های آن، گزینه ای بسیار جذاب برای راه اندازی کسب و کارهای هوشمند است.

قیمت خدمات SugarCRM متوسط است و بسته به نوع کاربری شما تغییر می‌کند.ضمن اینکه هر دو راهکار نصب روی سرور و استفاده از خدمات ابری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

بخش‌هایی که نرم افزار SugarCRM بر روی آن تمرکز دارد، شامل فروش، بازاریابی و خدمات مشتری است و در دو نسخه On-Premises و آنلاین ارائه می‌شود که می‌توانید آنها را تهیه کنید.

مانند سایر نرم افزارهای CRM ، از طریق فرم‌ها اطلاعات مشتریان را می‌توان ذخیره و مدیریت کرد و سرنخ و فرصت تجاری و سایر انواع اطلاعات که در CRMهای دیگر موجود است نیز در این CRM وجود دارد و از طریق Workflow ها می‌توان جریان‌های کاری خودکار نیز ایجاد کرد.

نکته بسیار مهم در خصوص Workflowها این است که Workflowها در SugarCRM با ذخیره رکورد اجرا می‌شود که حالت‌های مختلفی مانند ذخیره از طریق ایجاد رکورد، بروز رسانی و Import را دارا است.

یک قابلیت متفاوت که SugarCRM در اختیار ما می‌گذارد، Sugar Portal است که با ایجاد فرم‌های مخصوص از طریق آن می‌توان به مشتریان خود دسترسی بدهیم تا بتوانند یک سری از اطلاعات را ببینند و در صورت نیاز اطلاعات جدیدی را اضافه کنند.

Best Low-Cost بهترین نرم افزار CRM در سال 2018

Less Annoying CRM

اخرین انتخاب  برای 2018 برای نرم افزار CRM با مقرون به صرفهنرم افزار Less Annoying CRM است.

شرکت Less Annoying CRM توسط دو برادر در سال 2009 آغاز  به فعالیت کرده است. مأموریت شان ساده است: کمک به کسب و کارهای کوچک است. برای انجام این کار، یک نسل جدید از نرم افزار CRM ایجاد کرده اند

این  CRM می تواند به شما در دستیابی به اولویت های شما کمک کند و اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده از هر فرصت را دارید.

این CRM به کل تیم شما کمک می کند تا در یک صفحه قرار بگیرد. اعضای تیم همانند می توانند به راحتی اطلاعات را به اشتراک بگذارند و مدیران می توانند با انجام کارهای روزمره وضعیت، بدون اینکه داوطلبان دائمی خود را از بین ببرند، به کار خود ادامه دهند.
این CRM  هر زمانی که شما با یک مشتری صحبت می کنید، می توانید یک یادداشت در مورد تعامل وارد کنید. این یادداشت ها اطمینان می دهد که شما می توانید هر جزئیات را در طول تعامل بعدی به یاد داشته باشید. این جزئیات به مشتریان مهم است.
با  این نرم افزار ، زمان کمتری در سازمان و کار مشغول به کار خواهید داشت و زمان بیشتری را صرف کارهایی که واقعا برای کسب و کار شما اهمیت دارد.
بسیاری از CRM ها به شما ایمیل می دهند تا شما را در مورد جلسات و پیگیری ها به شما یادآوری کنند،

شما در نهایت یک مکان برای ذخیره همه چیزهایی که لازم است در مورد مخاطبین خود بدانید داشته باشید. از یک صفحه ساده می توانید تمام یادداشت ها، فایل ها، وظایف، رویدادها را ببینید.

از جمله وضعیت و اولویت سرنخ، اطلاعات تماس و نکاتی که از گذشته شما با آنها صحبت کردید، نشان می دهد. در نهایت شما می توانید مطمئن باشید که شما و تیم شما با تمام منافع شما پیگیری می شوند.

این نرم افزار کاملا مبتنی بر وب است، به این معنی که شما می توانید از هر رایانه یا گوشی هوشمند مدرن در هر نقطه از جهان از آن دسترسی پیدا کنید. همچنین، ما تمام امنیت، پشتیبان گیری داده ها و به روز رسانی نرم افزار را مدیریت می کنیم تا دیگر نیازی به نگرانی در مورد مسائل فنی خسته کننده نباشید.

منبع سایت : https://goo.gl/35SPMe

به این مطلب رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید