بخش مدیریت وظایف در نرم افزار CRM

بخش مدیریت وظایف در نرم افزار CRM

بخش مدیریت وظایف در نرم افزار CRM


بخش مدیریت وظایف، در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM ) مجموعه کامل و قدرتمندی از ابزار ها و قابلیت های مختلف جهت مدیریت، پیگیری و تکمیل وظایف درون سازمانی را ارائه می دهد.

معمولا در تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ مجموعه ای از وظایف و کارها وجود دارد که روزانه بین کارمندان، از مدیریت گرفته تا سطوح دیگر سازمان، جابجا می شوند.این کار ها دارای دو حالت کلی هستند که در ادامه توضیح بیشتر می دهیم.

گروه اول مدیریت وظایف

فعالیت های ثابتی می باشند که به صورت مستمر روزانه تعدادی از آن ها به طور مشابه بین واحد های مختلف جا به جا می شوند.

گروه دوم مدیریت وظایف

فعالیت ها، برای یک بار و در لحظه رخ می دهند و لازم است که به واحد یا فرد مربوطه ارجاع داده شوند. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که روزانه در سازمان خود با حجم بالایی از کار رو به رو می باشد و زمان زیادی را صرف می کنید تا این وظایف و کارها را به بقیه کارمندان محول کنید. بسیاری از اوقات هم ممکن است برخی کارها و وظایف بین کاغذ بازی ها و در میان انبوه وظایف دیگر گم شوند و پیگیری آن ها غیر ممکن یا حداقل بسیار سخت شود.

در بسیاری از اوقات نیز ممکن است فردی که مسئول انجام یک فعالیت خاص می باشد، آن کار را فراموش کند و مسئولیتش را به عهده نگیرد! در چنین مواقعی علاوه بر این که در سازمان تنش به وجود می آید، ممکن است وضعیت منجر به از دست دادن مشتری گردد. این مساله در بازار رقابتی کنونی که هزینه جذب یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری قدیمی است برای سازمان ها یک فاجعه قلمداد می شود!

چرا اینقدر نرم افزار CRM اهمیت دارد؟ 

معجزه نرم افزار‍CRM چیست؟

در کتاب  الکترونیک بیست معجزه نرم افزار‍CRM در مورد پاسخ به این سؤالات بالا صحبت خواهیم کرد.

دانلود کتاب الکترونیک

برای رفع این مشکل چه راهکاری وجود دارد؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM ) برای این مشکل بخش مدیریت وظایف، را ارائه کرده است.

امکانات بسیار مختلف و متنوعی را در اختیار دارید در بخش مدیریت وظایف، از جمله این که می توانید این وظایف ایجاد شده را به شخص دیگری تخصیص بدهید و یا در غیر این صورت آن وظیفه را برای خود تعریف کنیم

یکی از ویژگی بسیار خوب و کاربردی بخش مدیریت وظایف ، نرم افزار سی آر ام  این است که اگر سند، فایل یا هر مستندی داشته باشید که بخواهید برای شخص دیگری طی یک وظیفه بفرستید، قادر هستید آن فایل را همان وظیفه پیوست کرده و ارسال نمایید تا شخص مورد نظر از آن فایل در انجام فعالیت ها و کارهای خودش استفاده کند.

همه مواردی که برای کار ها و یا وظایف توضیح دادیم  می توان هم  وظیفه ای را بدون ارتباط با مشتری و فقط برای کارها و وظایف درون سازمانی خود تعریف نمایید و یا شما می توانید وظیفه را مرتبط با یک مشتری ایجاد کرده و تخصیص دهید. بدین ترتیب این وظیفه جزو سوابق مشتری مورد نظر ثبت خواهد شد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید