کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی منتشر شد

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی منتشر شد


مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام)، کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی را منتشر کرد.

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی که از مجموعه کتاب های کوچک مدیریت مرکز مدام است، نوشته ماری ریچاردز است که با ترجمه دکتر فرشید عبدی منتشر شده است.

از آنجایی که امروزه انواع تلفن به عنوان یک دارایی در همه کسب و کارها و برای افراد شاغل در کسب و کارها به حساب می آید و بخش جدایی ناپذیری از کسب و کارها شمرده می شود و بنابراین نمی توان مدیر یا کارشناس موفق و موثری بود، بدون این که بخش مهمی از زمان و فعالیت هایمان در ارتباط با تلفن و موبایل باشد. رویکرد این کتاب این است که برای اثربخشی تلفن به عنوان یک دارایی مهم که می تواند ارزش آفرین و درآمد زا باشد، باید مهارت استفاده از آن در برقراری ارتباطات اثربخش را بیاموزیم.

کتاب راهنمای مهارت های ارتباط تلفنی پس از مقدمه مترجم و مقدمه نویسنده، پنج فصل دارد که در طی این فصل ها مهارت ها و تکنیک های کاربری تلفن را جهت تبدیل شدن به کاربر برتر تلفن آموزش می دهد و پر از نکات کاربردی است که به سادگی بسیاری از موضوعات مورد نیاز در افزایش مهارت های تلفنی را پوشش می دهد و تاکید می کند که برای استفاده و نهادینه کردن آن باید به تکرار و تمرین متعهد بود و تنها در این صورت می توان نتایج آن را در کارایی فعالیت ها و افزایش فروش مشاهده کرد.

فصل اول این کتاب با عنوان «شما به عنوان برقرار کننده ارتباط» به توضیحاتی در خصوص اصول و فعالیت های ارتباطات می پردازد و در فصل دوم «شما به عنوان مخاطب تماس گیرنده»، راه های آسان برای ارائه یک تجربه بد به تماس گیرنده، یافتن اینکه تماس گیرنده چه چیزی میخواهد، راه های ارائه یک تجربه خوب با تماس گیرنده، پاسخگویی به تلفن و.. بیان می شود. فصل سوم «شما به عنوان تماس گیرنده» است که به آمادگی و برقراری تماس و برقراری ارتباط با افراد و مطرح کردن شکایت و گفتگو با افراد می پردازد. در فصل چهارم «شما به عنوان برقرار کننده ارتباط دوستانه» به برقراری ارتباط دوستانه با مشتری از طریق مکالمه تلفنی می پردازد و در فصل پنجم «شما به عنوان کاربر برتر» به مفهوم نهایی کتاب که تبدیل شدن از یک کاربرد معمولی تلفن به یک کاربر حرفه ای و برتر آن است می پردازد و تکنیک ها و روش هایی را پیشنهاد می کند.

اگر میخواهید به یک کاربر برتر در مهارت های تلفنی تبدیل شوید و تلفن به جز یک عامل هزینه، یک دارایی ارزشمند سازمانی باشد، اصول برقراری ارتباط موثر تلفنی را بدانید، تماس گیرنده و ارتباط دهنده موفقی باشید، ارتباطی صمیمانه با مشتریان و ذی نفعان داشته باشید و تجربه خوشایندی در مخاطبین ایجاد کنید و… مطالعه این کتاب را به شما توصیه می کنیم.

برای خرید این کتاب اینجا را کلیک کنید.

در این کتاب به سؤالات زیر پاسخ داده خواهد شد:

  • چگونه به یک کاربر برتر در مهارت‌های تلفنی تبدیل شوید؟
  • چگونه تلفن به یک دارایی ارزشمند سازمانی تبدیل شود؟
  • برای برقراری ارتباطات مؤثر می‌بایست چه اصولی را رعایت کنیم؟
  • چگونه تماس‌گیرنده و ارتباط دهنده موفقی باشیم؟
  • چگونه با کمک مهارت‌های تلفنی، ارتباطی صمیمانه با مشتریان و ذی‌نفعان ایجاد کنیم؟
  • چگونه از طریق مکالمات تلفنی، تجربه خوشایندی در مخاطبین ایجاد کنیم

در قالب پاسخ به این سؤالات، از دانش موردنیاز برای بهبود مهارت‌های تلفنی برخوردار خواهید شد که با به‌کارگیری آن، کارایی مدیریتی شما و اثربخشی فعالیت‌های مختلف به ویژه فروش افزایش خواهد یافت؛ مشروط بر این که تکرار و تمرین فراموش نگردد.

برای خرید این کتاب اینجا را کلیک کنید.

به این مطلب رای دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید