0
0

برای تهیه فهرست نیازمندیهای نرم افزار CRM به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

به این موارد توجه کنید:
نقص ها و کمبودهای فعلی: چه از صفحات گسترده یا سایر نرم افزارهای های مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنید، بین چیزهایی که دارید و آن چیزهایی که نیاز دارید، چه اختلافی وجود دارد؟ کاربران جای چه ویژگی هایی را خالی می دانند یا چه خصوصیاتی از نظر آنها خسته کننده است؟
تحلیل: گزارش چه داده هایی بسیار مهم محسوب می شود؟ چقدر نیاز دارید تا گزارش کاربر آسان و قابل فهم باشد (داشبوردهای بصری در برابر فرمت صفحه گسترده اکسل پر شده از حجم زیادی از مطالب)؟
فرآیندها و گردش کارها: نرم افزار مناسب، فرآیندهای شما را پشتیبانی و تقویت می کند. مطمئن شوید که این فرآیندها را به طور کامل مستند کرده اید تا جریان کار را به خوبی درک کرده و بتوانید محصولات را بر اساس آنها ارزیابی کنید.
پذیرش کاربر: کاربران از مدیریت ارتباط با مشتری جدید چه می خواهند و چه نیازهایی دارند؟ تعیین این امر می تواند تا حد زیادی به درک استقرار موفق کمک کند. عدم پذیرش کاربر، دلیل اصلی شکست در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به شمار می آید.
پیاده سازی: آیا با توجه به عواملی مانند بودجه، زیرساخت فناوری اطلاعات، نیازهای دسترسی کاربران و نیازهای جابجایی، استقرار در محل یا فضای ابری منطقی تر است؟
تمرکز بر مشتری: در واقع، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، در درجه اول به داشبورد ها و معیارهای فانتزی یا حتی بهبود داخلی مربوط نمی شود. این نرم افزار بیش از هر چیز دیگری به شما کمک کند تا بیشتر مشتری- محور باشید. این امر می تواند شامل هر چیزی باشد؛ از پروفایل های ۳۶۰ درجه گرفته که به شما در ارائه تجربیات پایدار کمک می کند تا ابزارهای پشتیبانی قدرتمندی که شما را قادر به ارائه خدمات درجه یک می کنند.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.